Majlis Pengenalan Calon MPP

Baru sahaja krew balik dari Theatret A, TATiUC melihat bakal-bakal calon MPP kita bagi sesi 2009/2010 memang ramai dan penuh la Thrt A tadi, krew pergi dengan housemate krew. Memang ada la wakil-wakil SPR termasuk Pengarahnya sendiri, namun majlis tersebut dikendalikan oleh En. Hadi (staff baru HEPA).

Agak teperanjat jgak krew tiba-tiba krew diberi sehelai kertas warna hijau, rupa-rupanya kertas kehadiran yang perlu diisi oleh semua yang hadir ke majlis tersebut.

Seorang demi seorang calon memperkenalkan diri, namun agak hairan juga krew apabila mendapati dari kesemua 17 calon MPP tersebut tiada seorang pun mantan MPP penggal 2008/2009 masuk bertanding bagi merebut kerusi pada penggal ini. Apa yang menyedihkan lagi ad a seorang calon atau pun bakal MPP baru pada malam itu tidak hadir ke majlis ini. Ini telah memberikan "first impression" yang negatif kepada semua mahasiswa yang hadir pada malam itu. Maklumlah, dah konfom menang untuk kerusi kursus.

setelah krew siasat demi siasat, rupa-rupanya "beliau" terlibat dengan aktiviti konvoi motor yang tidak kena mengena pun dengan TATiUC. Sungguh terkilan la apabila krew sendiri dapat tahu benda ni dari seorang kawan "beliau".

Kemanakah ahli-ahli MPP lepas menghilang, Mengapakah mereka tidak bertanding kali ini????

0 comments: