CALON BUANG POSTER!!!!!!

Krew mendapat maklumat daripada "mata-mata" TATiUCkini menyatakan bahawa ada salah seorang calon yang akan bertanding bagi merebut kerusi UMUM pada 20 Januari 2009 ini telah membuang poster beliau sendiri kedalam tong sampah.

Hmmm.......apa la nak jadi dengan calon ini, sudah la tidak nampak batang hidung di program asyura yang dianjurkan oleh HEPA. Namun menurut mata-mata krew ini juga memberitahu bahawa sudah ada calon yang mula menggantung poster-poster mereka.

Apala nak jadi dengan calon ni sorang, kalau dah tahu tak de orang nk sokong, tak payah lah nak masuk bertanding, buang duit, buat malu diri sendiri je. krew harap calon tersebut dapat memberikan respon kepada krew.

Krew taknak la busy body nak ambil port kemana atau buat apa calon tersebut dengan aweknya. Sebab itu hak masing-masing.

Namun krew sedih la bila mendengar bakal pemimpin Mahasiswa Kolej Universiti TATi berperangai begini, anda akan menjadi role model bagi semua Mahasiswa TATiUC tak kira junior atau senior.

Mungkin krew tak mahu salahkan calon tersebut kerana dengar kata, beliau adalah antara yang dipaksa masuk bertanding bagi merebut kerusi UMUM. Siapakah yang harus dipersalahkan dalam soal ini????

0 comments: