Kenyataan Wakil Kerusi Kursus HBF Sdr. Nazrin Burhanuddin

Terima Kasih Saudara di atas respon yang saudara berikan kepada Krew. Email yang krew terima daripada Sdr. Nazrin Berbunyi:



Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua warga Tatiuc. First of all saya Mohd Nazrin Bin Burhanuddin pelajar Hnd Business & Finance (HBF) ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada moderator www.tatiuckini.blogspot.com diatas kenyataan pada malam pencalonan bakal MPP 2009/2010. Saya ingin menegaskan tuduhan mengenai konvoi adalah salah sama sekali di mana itu merupakan annual dinner untuk kelab (MUSIM HUJAN tiada konvoi). Annual ini telah dirancang lebih kurang 3 bulan sebelum 13 januari.. jika dibandingkan dengan pengumuman pengenalan calon yang hanya saya ketahui pada sebelah petang 13 januari iaitu tidak sampai 24 jam.

Untuk pengetahuan moderator yang tercinta, saya juga telah meminta pelepasan dari pihak pentadbiran. Jadi first impression yang anda maksudkan itu semestinya sudah terjawab secara terang-terangan. Bukannya saya seorang yang tidak bertanggungjawab, tetapi saya mempunyai prinsip menepati janji. ( pegang janji) dengan 130 ahli yang lain. Mungkin sesetengah pihak berfikir bahawa annual ini tidak penting! Tetapi bagi saya, tepati janji lebih penting.

Setiap individu mempunyai hak masing-masing. Bakal MPP perlu mem `balance'kan akademik, koko dan juga social untuk mencerminkan keperibadian yang bersih . Bukan soal confirm menang ataupun sebaliknya, tetapi dua acara ini memang sukar dielakkan. Sebagai seorang pelajar tatiuc, kita semestinya mempunyai tanggungjawab lain iaitu sebagai student, ahli mana organisasi, masyarakat, anak dan sebagainya. Saya tidak boleh menjejaskan tanggungjawab lain disebabkan sesuatu events.

Soalan: acara manakah yang anda akan utamakan?

A) acara yang dirancang 3 bulan awalnya

B) acara yang baru saja anda ketahui, tidak sempat ubah plan harian

C) Tidak hadir mana-mana acara(di telan mati emak,di luah mati bapa)

Saya berasa sungguh terperanjat dan berharap pihak yang terbabit tidak mengeluarkan kenyataan yang salah dan boleh menjatuhkan tanpa bukti yang sahih. Saya tidak marah kepada mana- mana pihak, semua statement saya ambil ia sebagai pengajaran agar ia dapat menguatkan saya. tq. dan berharap pihak blog dapat mengambil tindakan setrusnya.

Akhir kata sekian, terima kasih. Harap maaf

0 comments: